Feladatok
- Meglévő és új ügyfelek teljeskörű kiszolgálása telefonon, e-mailben és chat-en
- Szolgáltatásokról információ biztosítása
- Árajánlatok létrehozása, nyomonkövetése
- Megrendelések fogadása, regisztrációja
- Logisztikával történő egyeztetés a szolgáltatások biztosítása érdekében
- Teljes körű adminisztráció biztosítása, szerződés módosítások
- Ügyfél értesítések szolgáltatás időpontjával kapcsolatban
- Panaszkezelés
Elvárások
- Legalább 2-3 év releváns szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy kereskedelmi területen
- Kiváló kommunikációs és emberi kapcsolatokban jártas, magas szintű problémamegoldó készség
- Szakirányú végzettség
- Magabiztos IT ismeretek (MS Office, CRM és vállalatirányítási rendszerek)
- Nyitottság műszaki feladatok iránt
- Előnyt jelent: szakmai tapasztalat a hulladékgazdálkodási iparágban
Amit kínálunk
- Alkalmazotti jogviszony
- Stabil vállalati háttér
- Erős csapatszellem és támogató közösség
- Kiszámítható jövedelem és munkakörülmények
- Fejlődési lehetőség és belső képzések
Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, várjuk fényképes szakmai önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a Jeletkezem gombra kattintva!
Jelentkezem
Meghirdetett állásainkra a hr@greenpro.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével várjuk jelentkezését.
Kövess minket Facebook-on!