Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati ügyintéző
Százhalombatta

Feladatok
  • Meglévő és új ügyfelek teljeskörű kiszolgálása telefonon, e-mailben és chat-en
  • Szolgáltatásokról információ biztosítása
  • Árajánlatok létrehozása, nyomonkövetése
  • Megrendelések fogadása, regisztrációja
  • Logisztikával történő egyeztetés a szolgáltatások biztosítása érdekében
  • Teljes körű adminisztráció biztosítása, szerződés módosítások
  • Ügyfél értesítések szolgáltatás időpontjával kapcsolatban
  • Panaszkezelés
Elvárások
  • Legalább 2-3 év releváns szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy kereskedelmi területen
  • Kiváló kommunikációs és emberi kapcsolatokban jártas, magas szintű problémamegoldó készség
  • Szakirányú végzettség
  • Magabiztos IT ismeretek (MS Office, CRM és vállalatirányítási rendszerek)
  • Nyitottság műszaki feladatok iránt
  • Előnyt jelent: szakmai tapasztalat a hulladékgazdálkodási iparágban
Amit kínálunk
  • Alkalmazotti jogviszony
  • Stabil vállalati háttér
  • Erős csapatszellem és támogató közösség
  • Kiszámítható jövedelem és munkakörülmények
  • Fejlődési lehetőség és belső képzések
Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, várjuk fényképes szakmai önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a Jeletkezem gombra kattintva!
Jelentkezem

Meghirdetett állásainkra a hr@greenpro.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével várjuk jelentkezését.

Kövesd cégcsoportunkat!

Oldalaink segítségével azonnal értesülhet cégcsoportunk aktualitásairól!